Özet.

Adaletten çok intikam istiyor insanlar. Kesimlerarası kan davası… Bugün başlamadı, yarın bitmeyecek. Dünyanın işleri…

Haftalar sonra oturdum bu defterin, bilgisayarın ve yağmurlu pencerenin önüne. Elim acıyor, kalemi tutamıyorum. Ne zamandır kalem tutmadığımı düşünerek yaşlanıyorum. Yaşlandıkça dökülüyor hayatın gerçekleri birer birer. Gördükçe, duydukça, kokladıkça çirkinleşiyor bu dünya.

“Görme, duyma, koklama” dedi. Yeni bir dönem, yeni kayıplar.

Günler epeyce uzadı. Sonra kısalmaya başladılar. Uzun zamandır bir günün nerede başladığını nerede bittiğini bilmiyorum. Bir çizgi vardı bir ara, ne oldu o?

Ne kadar çok şey unuttum hayatım boyunca. Umarım aralarında önemli bir ipucu yoktur.

Hiç konuşmadan anlaşabilelim bazen ve genellikle çok konuşmayalım zaten. Köprüler, incelikler, insancılık… Haydi bakalım, rast gelsin.

Özet.” üzerine 5 yorum

  1. Yazılarını çok beğendim, fırsat buldukça okuyorum, nasıl birisin bilmiyorum ama senle tanışmaya tanışmaya dair içimde kuvvetli bir istek olduğunu biliyorum, en azından sanal ortamdan

    Beğen

Yorum ekle

